fredag 11 juli 2014

Lungna själen..

har jag gjort denna vecka. Massor av sol och värmen har det varit. Så hett i solen att man inte kunnat vara ute mycket.

Jag har varit själv hemma med Trixie på dagarna då gubben jobbat. Sonen och hans tjej har varit i Sala flera dagar och det har varit skönt både för dom och mig.

Jag har läst böcker, gjort korsord, spelat wordfeud, promenerat med Trixie och bara vilat. Just vad jag blivit ordinerad av min doktor. Tänk att dom vet vad som är bra för en.

Min mamma är en kämpe utan dess like, hon kämpar sig tillbaka till att klara sig själv igen. Har börjat gå och klara av sin vardag själv igen. Blir så glad för jag vet hur jobbigt det är att vara beroende av andra. Måste åka dit någon dag nästa vecka och umgås och mysa med henne igen.

Sen har jag som en önskan att jag ska kunna åka till Virsbo snart och vara där och umgås med barnbarnen i några dagar. Nästa vecka går inte för jag måste ta hand om hunden här hemma. Men sen när Wilma är hemma så är jag fri att åka bort.

Hoppas bara att nu sommaren fortsätter att visa sig från sin bästa sida länge till, men lite regn emellan åt skadar inte.


See you later : )))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar